Kontakt os


Få hjælp til at komme godt i gang
Vi er bevidste om at behovet for hjælp kan variere meget fra person eller sted. For nogle er ny teknologi nem at lære og sætte sig ind i, mens andre har behov for mere hjælp og støtte til at få det ind under neglene. Derfor sammensættes niveauet af hjælp i et samarbejde med den enkelte person eller institution.
Uanset om der besluttes at købe eller leje tilbydes der støtte til at afdække behovet for hjælp til opsætning, implementering og igangsættelse.
Hjælp på flere forskellige måder
Løbende hjælp og support kan foregå telefonisk, men ved mere komplekse situationer kommer vi gerne ud og hjælper med den gode opstart for både borger og tovholder.
Skal der implementeres flere DoMyDay’s på en gang og er i flere tovholdere der skal sættes ind i opsætning og brug vil vi med glæde planlægge en fordelagtig kursuspakke.
Kurser
Vejledningerne kan være tilstrækkelige, men der kan være behov for hjælp til flere personer på én gang. Derfor kan vi også afholde kurser
Ved at alle tovholdere på en institution har kursus på en gang sikres der en bedre overførbarhed til institutionen, da deltagerne løbende og efterfølgende kan spare, hjælpe og give hinanden inspiration til brugen af DoMyDay.
Kursets indhold tilpasses ud fra den enkelte institutions behov og kan for eksempel indeholde:
- Instruktion i DoMyDay’s funktioner med udgangspunkt i brugerens egen case
- Introduktion i hvordan DoMyDay specialiseres til den enkeltes behov
- Teknisk undervisning – hvad kan systemet og hvordan man bruger det
Hurtig guide til DoMyDay
“Det betyder, at jeg på en anden måde kan give folk noget frihed og uafhængighed, så jeg ikke behøver at være der hele tiden. Det kræver en viden om brugerens kognitive niveau for at kunne lave opgaverne. For at Anette forstår det. Så når ægtefællen laver en liste til Anette, så retter jeg den til, så hun forstår det.”
– Majken Longhi, demenskoordinator Odense kommune.