Vejledning

Vejledning og kurser

Vi ved, at det ikke er alle, der har samme nemme tilgang til ny teknologi, og hurtig hjælp kan være af værdi. Derfor har vi udarbejdet vejledninger og videoguides, som forklarer de mest almindelige opsætnings- og ændringsopgaver, og som kan downloades kvit og frit.

Desuden tilbyder vi support pr. telefon og kan give tilbud på at komme ud til jer og hjælpe hos borgeren.

Video vejledninger er på vej.

 

Hurtig guide til DoMyDay

Med topkarakterer!

DoMyDay er godkendt i tests

%

Afprøvet og godkendt

DoMyDay er taget i brug i Odense kommune. Se konklusioner på godkendte tests her

Nem at anvende for personalet

Det er nemt at opsætte og ændre funktioner på DoMyDay, og det sker online.

Personalet eller den pårørende kan:

  • Gøre funktionerne mere simple eller fjerne/lukke funktioner i takt med, at personen med den kognitive funktionsnedsættelse ikke længere kan bruge funktionen.
  • Lægge flere nye funktioner ind, når brugerens status ændrer sig til det bedre.
  • ”Lukke funktioner af” for at sikre brugerens adgang til og anvendelse af de individuelle og nødvendige funktioner.
  • Følge med i brugerens opgavestatus, og SMS-besked kan tilgå kontaktpersonen, hvis der bliver behov for et besøg.

DoMyDay vil således altid være tilpasset brugerens aktuelle behov.

Vi vil så gerne hjælpe

Vil du vide mere eller har spørgsmål, vil vi gerne hjælpe. Ring til os og få support via telefonen, eller book kursus og instruktion på tlf. 21 123 456.

”DoMyDay er et godt produkt til demente"

Sophie Løhde, Minister for offentlig innivation

Køb eller lej? Læs mere her.

Køb eller lej? Læs mere her.

Besøg os

ADRESSE: SVOVLHATTEN 3,
5220 ODENSE SØ

TLF.: 21 123 456

Mail: INFO@TELECALL.DK

Har du spørgsmål og vil du ringes op?